HTML

Marokkói kalandjaim

Ez a blog a marokkói Rabatban töltött időm krónikája. - legalábbis ezzel a céllal jött létre. Hogy mivé fejlődik, azt az idő majd eldönti

Friss topikok

  • TaZ (törölt): Mar epp irni akartam, hogz milyen jol alakulnak a dolgok, es minden rendben, erre megirod ezt a "h... (2012.03.14. 22:12) Március 14.
  • danielvekony: @TaZ: Ha egy kicsit hozzá tudok járulni a negatív előítéletek lebontásához, akkor már megérte a do... (2012.02.22. 17:45) Február 20. - Születésnap és a hatalom finom lehellete
  • mentesbali: boldog szulinapot foszerkeszto ur (2012.02.18. 19:57) Február 16. - a könyvtár bevétele
  • zsuzsib: Hát ez a perc is eljött, már nem vagyok blogszűz, és Dani ezt neked köszönhetem :) de komolyra (?)... (2012.02.12. 19:05) Február 12.
  • mentesbali: segitseg.blog.hu/ vagy ez. (2012.02.09. 22:56) Február 9.

Címkék

Archívum

Február 9.

2012.02.09. 18:47 danielvekony

Megérkezett a meleg víz! Tegnap leültem beszélgetni Mohammeddel, és szembesítettem a valósággal - egy hete nincsen boiler, fizikai képtelenség megszerelni a boilert, ha nincsen. Ma addig nem tágítottam mellőle, míg el nem mentünk a soukba, vettünk egyet, és egy szerelő - Rashid - beszerelte. Kicsit szét kellett bontani a konyhát, de van meleg víz.

Rájöttem, hogy nem szabad mindig a helyiekre hagyni a dolgokat, mert nem biztos, hogy a mi európai fejünkben van annyi türelem, hogy kivárjuk az időt, míg bennük is megérnek a dolgok. Kicsit nyomni kell néha.

A hétvégét végül a városban töltjük, végre lesz időm tanulni, kutatni írni egy kicsit! Igen, és kideríteni, hogy lehet ide feltölteni képeket!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://danirabatban.blog.hu/api/trackback/id/tr974085032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TaZ (törölt) 2012.02.09. 20:19:29

TIA, azaz This Is Africa, bar ezt inkabb delebbre mondjak, de a lassan torteno dolgokra alkalmazhato :) arrol azert majd szamolj be, hogy az ihato csapviz mikor alakul gejzirre :)
süti beállítások módosítása